Rozhodli ste sa v tejto neľahkej dobe podnikať? Za veľmi dobrého spoločníka sa v tomto smere považuje práve motivácia. Väčšina motivačných myšlienok káže potlačenie, odstránenie všetkých negatívnych emócií alebo ich úplné zbavenie sa.
V skutočnosti sú však práve negatívne pocity často spoločníkmi úspechu a pozitívne, naopak, môžu spomaliť proces jeho dosiahnutia.
Prečo nie je motivácia dostatočná?
Faktom je, že sila vôle a sebadisciplína sú neozbrojené pred negatívnym sebavedomím a presvedčením, zakorenené v podvedomí tak nemôžu viesť k výsledku, ktorý je v rozpore s osobnou predstavou o sebe.
Motivácia môže byť niekedy ako pekná rozprávka na dobrú noc, na základe ktorej máme nádej, že možno ráno bude lepšie. Sama o sebe však ani zďaleka nestačí.
Musíte konať a robiť všetko preto, aby ste v prostredí obrovskej konkurencie uspeli. Jedným z takýchto nástrojov je dnes aj správna optimalizácia webstránok, ktorá zviditeľní vaše podnikanie.
Mýtus vysokoškolského vzdelávania
Samozrejme, pre niektoré povolania sa vyžaduje vysokoškolský diplom. Často sa však dnes už vzdelanie vníma ako súčasť zastaraného systému kariéry a prípravy na závislosť od iných ľudí.
Ak sa vám podarilo získať vysokoškolské vzdelanie, musíte z neho získať maximálny úžitok. Alebo začnite robiť to, čo je potrebné na získanie potrebných informácií a zvládnutie zručností potrebných na dosiahnutie vašich cieľov.
„Skromnosť a pokora sú vlastnosti, ktoré si zasluhujú obdiv mnícha, ale nie podnikateľa.“
Drsnosť, agresivita a asertivita sú tajomstvom úspechu
Skromnosť a podnikanie sú nezlučiteľné. Aby si však váš talent a myseľ ostatní všimli a ocenili, len samotná prítomnosť týchto vlastností nestačí. Skúste na propagáciu vašich hodnôt využiť napríklad univerzálnu potlač na hrnčeky alebo iné predmety.
Ak sa naopak chystáte čakať, kým vás ocenia, je lepšie zásobiť sa jedlom a dobrými knihami, pretože budete musieť čakať veľmi, veľmi dlho.
Jedno percento inšpirácie, deväťdesiatdeväť percent potu
Najlepší pracovníci a podnikatelia nečakajú na inšpiráciu, ale starostlivo, tvrdo, usporiadane a disciplinovane pracujú. Skúste to aj vy, pretože zákazník dokáže cez novú ekasu zhodnotiť len výsledky, ktoré preň niečo skutočne znamenajú.
Nebojte sa zmien, neúspechov a pádov.
„Budujte si charakter a nie reputáciu, pretože charakter je to, akí naozaj ste, zatiaľ čo reputácia je iba to, čo si o vás myslia iní.“
John Wooden