V dnešnom modernom podnikaní sa bez dobrej webovej stránky už zrejme ani nezaobídete. Internet má obrovskú silu a dosah, čo sa snažia využiť mnohé spoločnosti vo svoj prospech. Vytvárajú si tie najkrajšie stránky s kreatívnym dizajnom, no po čase zisťujú, že návštevnosť nie je dostatočná na pokrytie všetkých nákladov alebo vytvorenie zisku. Niekde sa stala chyba!
Môže to byť zlý obsah, a niekoľko ďalších vecí, o ktorých sa môžete dozvedieť vďaka interakcii so zákazníkmi cez univerzálne call centrum v Bratislave, alebo si prečítať niekoľko ďalších dôležitých vecí.
Navigácia
Kľúčovým prvkom profesionálnych stránok je intuitívna navigácia. Nikto nechce strácať drahocenný čas, premýšľaním, ako sa pohybovať z jednej strany na druhú. Vašou úlohou je preto urobiť tento proces čo najjednoduchší pre všetkých.
Stránka by dnes mala byť prístupná z akéhokoľvek zariadenia
Nemali by ste diskriminovať návštevníkov podľa typu zariadenia, z ktorého prichádzajú na vašu stránku. Túto možnosť, nimi prechádzať, by mal mať každý, čo pre vás znamená ich optimalizovať aj pre všetky iné a v súčasnosti na trhu dostupné mobilné zariadenia. V kombinácii so správnou optimalizáciou webstránok to bude ďalší krok vpred.
Dobrý vizuálny jazyk
Najnovšie trendy vo webovom dizajne zahŕňajú plochý dizajn, dlhé rolovanie, pevnú hlavičku a dobre navrhnuté ikony – a to sú len niektoré z najdôležitejších vecí. Bez ohľadu na štýl vášho webu alebo trend, ktorý chcete sledovať, hlavná vec, ktorú musíte urobiť, je používať rovnaký štýl v celej lokalite.
Minimalizmus na jednej strane, tucet dynamických galérií s animáciami na druhej a dôraz na textové informácie a písmo na tretej – tento prístup je nielenže v rozpore s pravidlami webového dizajnu, ale s najväčšou pravdepodobnosťou vás tiež pripravuje o množstvo návštevníkov.
Vizuálna súčasť vášho webu by mala byť úplná a nezabudnuteľná, ako keby ste sa prezentovali s modernými výstavnými stánkami na zaujímavej konferencii alebo výstave. Teda zaujať svojou jednoduchosťou a originálnymi nápadmi.