štvrtok - 20. júna, 2024
, Ako objaviť skryté hodnoty vášho zákazníka?

Ako objaviť skryté hodnoty vášho zákazníka?

Tak, ako všetko aj podnikanie napreduje míľovými krokmi. V priebehu rokov sa nemení len spoločnosť, jej produkcia podlieha tiež rýchlim zmenám. Kým v minulosti bol obchod do značnej miery ovplyvňovaný reklamou a marketingom, dnes sa k týmto kľúčovým slovám pridáva aj ďalšie. Spokojný zákazník je niekedy viac, ako všetko ostatné. Je to najme z toho dôvodu, že zákazník, alebo inak povedané spotrebiteľ vám ako spoločnosti zabezpečuje interakciu s vašou značkou.

Máte založenú spoločnosť, prišli ste na to, čo by mohlo zaujať vaše okolie a na základe toho plánujete rozbehnúť svoj biznis. Virtuálne sídlo firmy vás odbremenilo od zbytočného platenia nákladov na prevádzku kancelárie, alebo „officu“,  v ktorom aj tak najčastejšie vybavujete len firemnú poštu a administráciu.

To vám však stačiť nebude. Dnes sa musíte pozerať aj na svojho zákazníka. S príchodom internetu a mobilných technológií si môže od vás kúpiť takmer všetko a hlavne online. Nemôžete ho ovplyvňovať osobným názorom a postojom, on si však môže cez tento virtuálny priestor porovnávať všetko. Vaše služby, produkty, prístup a v neposlednom rade aj ceny a kvalitu. Ako spoločnosť, ktorá chce preraziť na trhu, by ste sa preto mali dostať aj na internet. V prvom rade ich priláka webdesign a všetko ostatné už asi záleží na kvalite poskytovaných služieb.

Dnes je zákazník oveľa náročnejší ako inokedy. Jeho očakávania sú veľmi vysoké a všetko chce riešiť hladko a bez problémov. Obchod si niekedy predstavuje ako plynulú jazdu po rovnej ceste, ktorej základom ste sa naučili v autoškole. Lenže školenia v oblasti zákazníckeho prístupu nie sú tak jednoduché. A keďže zákazník si pýta stále viac, firma sa musí tomuto zámeru prispôsobiť. Nájsť unikátny spôsob, ako splniť každú požiadavku zákazníka a na základe toho zvýšiť svoj zisk.

Autor: Rádio Rebeca

Máte zaujímavý tip pre našu redakciu? Kontaktujte našich redaktorov prostredníctvom e-mailu: spravy@rebeca.sk

Môže vás zaujímať

aditíva do nafty, Wellness motorového vozidla, na ktorý by ste mali pravidelne myslieť

Wellness motorového vozidla, na ktorý by ste mali pravidelne myslieť

Každý majiteľ motorového vozidla by mal mať na pamäti, že starostlivosť o motor nie je …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *