Cez nezávislý systém Staffino už vyše 10-tisíc Slovákov hodnotilo kvalitu služieb a zákazníckeho servisu. Poslali zatiaľ spolu viac ako 23-tisíc pochvál alebo pripomienok na úroveň rôznych prevádzok a inštitúcií, či prístup konkrétnych zamestnancov, ktorí sa im venovali alebo ich obsluhovali.
Hlavnou výhodou systému Staffino je, že sa podnety od ľudí dostávajú priamo k manažérom alebo majiteľom prevádzok či inštitúcií, ktorí sa nimi začnú okamžite zaoberať.
Ľudia môžu hodnotiť služby a zamestnancov cez mobilnú aplikáciu, alebo aj cez zákaznícku sekciu na webe www.staffino.sk.
Ako hodnotiť Mestský úrad cez Staffino?
- Stiahnite si na mobil aplikáciu Staffino a vyhľadajte si Mestský úrad Martin. Hodnotiť sa dá aj cez internetovú stránku: www.staffino.sk/mestomartin
- Zvoľte si, čo chcete hodnotiť: odbornosť pracovníka, prístup pracovníka, rýchlosť vo vybavovaní, celkový dojem alebo primátora mesta.
- Vyjadrite svoj názor – poďakovanie alebo návrhy na zlepšenie.
Raz mesačne sa zo všetkých hodnotiacich, ktorí pošlú minimálne tri pochvaly alebo pripomienky, vyžrebuje jeden, ktorý získa skvelú odmenu 50 eur.
Neprehliadnite >> Ste (ne)spokojný s prácou martinských úradníkov? Ohodnoťte ich!
Prečítať sťažnosti a zároveň na ne odpovedať môžu len manažéri prevádzok, ktorí sa zaregistrujú v systéme Staffino. Manažéri zatiaľ zhruba vyriešili polovicu problémov zákazníkov. Cieľom je, aby sa im podarilo vyriešiť všetky sťažnosti a zároveň, aby sa z toho poučil aj personál. Iba tak postupne zvýšime kvalitu zákazníckeho servisu.
Prvé hodnotenie v meste Martin:
Autor: Mesto Martin
Foto: autor