štvrtok - 28. októbra, 2021
, Kroky k vybudovaniu silnej a úspešnej značky

Kroky k vybudovaniu silnej a úspešnej značky

V mnohých prípadoch je to ako vojna a len silnejší jedinec môže vyhrať. Návod, ako úspešne bojovať vo svete širokej konkurencie nie je jednoduchý. Ale začať by sme mohli zaujímavými štatistikami. Ak ste boli doteraz v príjemnej nevedomosti o vplyve sociálnych médií na hospodársky rast, máme pre vás na úvod zaujímavé čísla.

1.Využívanie sociálnych médií

Podľa štatistík z brandwatch.com je na internete viac ako 3,17 miliardy užívateľov, z toho 2,3 miliardy sú aktívnymi používateľmi sociálnych médií a do toho pridáme ešte jedno číslo, ktorým je 91 % maloobchodných značiek využívajúcich práve tento nástroj a kanál.

Z tohto dôvodu vám môžeme predložiť hneď prvý úspešný krok pre vybudovanie silnej značky , ktorá sa aj cez reklamu Google dostane do povedomia, ako vidíte obrovského množstva ľudí. Je to ako klasická taktika v obchode, kde sa tovar, ktorý je v úrovni očiach zákazníka a pri pokladni predáva najľahšie.

2. Prieskum trhu

Jedným z ďalších spôsobov, ako sa dostať do pozornosti spotrebiteľa, je zistiť, kto ním je. Dôkladná analýza vášho zákazníka vám pomôže konkrétny produkt alebo službu lepšie prispôsobiť celkovému priemeru. Ten sa dozviete po širokospektrálnom prieskume trhu, ktorý si môžete nechať vypracovať od konkrétnej firmy, alebo sa na to podujmete sami. Každá spoločnosť by mala odhaliť, čo je jej najdôležitejšou hnacou silou rastu a analyzovať všetky potrebné aspekty nielen zo strany spotrebiteľa, ale aj konkurenta.

3. Tvorivé prvky vašej značky

Na to, aby ste sa mohli dostať do povedomia a na spomínané sociálne siete potrebujete aj určitý prezent, ktorým svojich zákazníkov zaujmete. Samozrejme, že to môžete riešiť aj cez klasické marketingové cesty a nechať si drobné propagačné materiály vytlačiť, na to však budete asi potrebovať viac atramentu do tlačiarne, alebo rovno využite služby reklamnej agentúry.

Jedným z tvorivých prvkov vašej značky môže byť aj kvalitná web stránka, ktorú dostanete ako reklamu svojej značky aj na spomínané sociálne siete. Takže pri budovaní dobrého mena nezabudnite na tieto kroky, a ak k tomu pridáte aj kvalitu, celkom určite sa k vám spokojný zákazník vráti.

Autor: Rádio Rebeca

Máte zaujímavý tip pre našu redakciu? Kontaktujte našich redaktorov prostredníctvom e-mailu: spravy@rebeca.sk

Môže vás zaujímať

outdoor, Letné telo sa buduje v zime

Letné telo sa buduje v zime

Koľkokrát ste si v zimnom období povedali, že už konečne tento rok zapracujete na svojej …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *