Spoločné rozhodnutie k dani za psa a k dani z nehnuteľnosti je doručované do domácností už v týchto dňoch. Domov Vám tak doručia len jedno rozhodnutie.
Rovnako ako v prípade poplatku za komunálny odpad nebudú do domácností distribuované šekové poukážky. Spoločné rozhodnutie k dani za psa a k dani z nehnuteľnosti začnú pracovníci Mestského úradu roznášať priamo do domácností v 19. týždni.
Doručovanie prostredníctvom zamestnancov Mestského úradu je v porovnaní s doručovaním prostredníctvom doporučených zásielok ekonomicky výhodnejšie. Keďže si zásielku nemusíte ísť vyzdvihnúť na poštu, mesto Martin šetrí Váš čas. Rozhodnutia sa budú roznášať do 10 júna. Ak Vás do dovtedy pracovníci nezastihnú doma, mesto pristúpi k rozposielaniu rozhodnutí poštou, zásielkami určenými do vlastných rúk. Dobrou správou je, že dane sa oproti minulému nezvýšili, a teda mestu zaplatíme tú istú sumu tak ako v roku 2015.
Daň za psa je treba jednorázovo uhradiť do 30 dní od doručenia rozhodnutia. Naopak, daň z nehnuteľnosti je možné uhradiť v troch splátkach, podľa lehôt splátok uvedených v rozhodnutí. Dane je možné zaplatiť cez internet, šekom na pošte, alebo v pokladni na mestskom úrade. Ak sa rozhodnete pre platbu v pokladni mesta, je potrebné priniesť si so sebou doručené rozhodnutie.
Autor: Michaela Černeková
Foto: pixabay.com