Žilinský samosprávny kraj (ŽSK) získal v 15. ročníku súťaže Podnikové médium roka cenu najlepšie podnikové médium roka v kategórii Facebookové stránky a Instagram, tretie miesto za audiovizuálnu prezentáciu a Cenu predsedu poroty. Súťaž vyhodnotili v Bratislave.
Podľa Jarmily Ševčíkovej z odboru informácií Úradu ŽSK sa samosprávny kraj zapojil do súťaže Podnikové médium roka už niekoľkokrát.
„Veľmi nás teší, že sociálne siete sa z minulých ročníkov vyšvihli až na 1. miesto a predbehli sme aj súkromné firmy. Najväčším potešením je pre nás Cena predsedu poroty, pretože tá hodnotí všetky prihlásené projekty a porovnáva ich s ostatnými. Je to dôkaz, že to robíme dobre a má to zmysel. Zároveň to berieme ako výzvu nezaspať na vavrínoch a pokračovať v tvrdej práci, aby sme aj v ďalších ročníkoch ukázali konkurencii, že aj samosprávy majú na to súťažiť s komerčnými firmami,“ povedala Ševčíková.
Do súťaže Podnikové médium roka bolo prihlásených viac ako 280 prác. Ocenenia boli udelené v dvanástich kategóriách.
„Je dobré, že máme rozbehnuté kvalitné sociálne médiá. Pretože prostredníctvom nich vieme veľmi efektívne a rýchlo dostať zaujímavé a dôležité informácie k čo najširšej verejnosti. Sú to moderné komunikačné prostriedky, ktoré budeme chcieť aj do budúcna rozvíjať,“ dodala predsedníčka ŽSK Erika Jurinová.
Zdroj: TASR